Svar på kommentar

Fick en söt liten, eller liten å liten fick en rätt så stor kommentar från lillasyster på detta inlägg som lydde:

SNYGG SKJORTA!
Vart har du köpt den, syrrans garderob eller!
nä skämta ba, lite fult att du ser så mycket bättre ut i den än vad jag gör. matchar din ögonfärg snygging!

saknar dig redan och grymt snygga bilder du har tagit
luv u / världens bästa siz<3


Kära lillasyster, Till försvar så måste jag säga att det faktiskt inte är så lätt att motstå frästelsen att skaffa sig ett extraplagg att ta med sig på resan när det är 100%rea i din garderob. Som du kanske förstår så är det teknist sett omöjligt att låta bli och sen så är det inte mitt fel att du inte hade skrivit en skyllt där det står att rean har sluta gälla. 

Eftersom att du nu tyckte att jag var så läcker i denna tröja, så ska jag lägga upp den bilden en extra gång i det här inlägget också, enbart för dig så att du har något att kika på! Enjoy synen på din grymt snygga syster med din tröja som hjälpte mina ögon att sticka ut och se vackrare ut än vanligt ;)



Love you siz! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0