ojoj, födelsedagsfirande + kittelfjäll = bildbomb

ja, då ha man alderles precis fått i sig en pizza och ska strax bege sig iväg till Pontus för att fira valborg. Känner mig riktigt taggad inför ikväll. Annars har jag haft en kanon helg uppe i kittel, vi ha åkt skidor, vart på afterski, sett film, myst, vart ute å gått, träffat nytt folk och ja vi ha gjort allt i princip därborta. Vänta nu, skrev jag att jag hade åkt skidor, japp det har jag för första gången sen på sex år det är inte dåligt, tro det eller ej och Jag begav mig in i en brant jävla backe, ramla gjord ja, men jag tog mig ner helskinnad iallafall, men ni skulle nog ha skämts sönder om ni såg min åkstil. men ja gjorde det å jag känner mig stolt och det har verkligen varit super härligt och i fredags firade vi min lilla broder som fyllde 11 år. Nu hade jag inte tänkt skriva så speciellt mycket mer, ingen läser ju texten anyway så istället lägger jag in en massa bilder från helgens gång så ni får ni er en titt.  



Kanske den mest sötaste lillebor någonsin!



den snyggaste pojkvännen någonsin!

På väg till kittel!

 


Kissen måste också få vara med

Den enda bilden jag får på Ludvig utan att han gör en grimage!

Som ni ser på denna bild, fottogrimagebebisju!
 


Japp, jag är cool som åker skidor och far på afterski sen som en riktig skidåkare.

Sista bilden få bli på min extrem söta pojke!


Kommentarer
Postat av: mamma

ÅH vad fina bilder på alla.

Gillar bilden med skidglasögon på dej samt sista bilden på Ludwig då jag känner igen honom där.



P.S tummen upp för Ludde som fått upp dej på berget med skidor på fötterna. Way to go Ludde!

2012-04-30 @ 20:49:56
URL: http://malinns.blogg.se/
Postat av: Emily

Tack så mycket min moder, haha! man fick smyg ta bild på han om man vill få en bild utan grimager ;D



håll med dig där mamsen, förresten ja kom hem i morgon, då ses vi <3

2012-05-01 @ 13:37:13
Postat av: Maria

SNYGG SKJORTA!

Vart har du köpt den, syrrans garderob eller!

nä skämta ba, lite fult att du ser så mycket bättre ut i den än vad jag gör. matchar din ögonfärg snygging!



saknar dig redan och grymt snygga bilder du har tagit

luv u / världens bästa siz<3

2012-05-01 @ 14:24:10
URL: http://marijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0