20. En vän som bor långt ifrån

Jadu, många mina vänner bor långt bort ifrån mig. Jag är ju från bjurholm och då har jag vänner som bor i Nordmaling, Umeå, Vännäs osv. men dit ta man sig ändå med buss eller bil, så det är väl inte allt för långt bort. Men där emot har jag en vän som bor lite för långt bort och det är inte vilken vän som helst heller, utan det är min allra bästa vän och det är Hanna Jacobsson. Som jag nämnde för något inlägg sedan att hon har flyttat till Norge och bor där numera. Så nu bor tösen min i Trondheim

Det är otroligt mäktigt att hon ändå bor där och trivs så bra som hon gör, men jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar henne. Vi brukar alltid ha så himla kul tillsammans, spelar ingen roll om vi bara sitter och pratar eller gör någon aktivitet eller ja vad som helst det är alltid lika kul. känns så tråkigt nu att vi måste ses så sällan nu mera, men som jag nämt tidigare, det blir så himla roligt när hon väl kommer hit och det spelar ingen roll hur långt bort hon bor, hon kommer alltid att stå mig närmast. Kontakten vi har kommer aldrig att förändras, den kommer föralltid vara lika tight som hon brukar säga; Undra vem som kommer att få gå på vems begravning.














Kommentarer
Postat av: malinns

En god vän är det bästa men har genom livet.

Sedan är det ju världens bästa ursäkt till att åka till Norge...

2012-01-26 @ 16:29:28
URL: http://malinns.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja vad ska jag säga... emily du är den absolut finaste kompis man kan tänkas ha.. är så glad att jag har dig :-) vi har upplevt mycket tillsammans och jag ser framemot mycket mer :-D kramar!

2012-01-27 @ 01:42:11
Postat av: emily

Detsamma älskade vän <3

2012-01-27 @ 09:14:27
URL: http://emiilys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0