10. En bild på någon du saknar

Min älskade vän Hanna, som skaffat jobb och flyttat till Noge! är så glad att det har gått bra för henne och att hon bara mår bra där hon är, men saknaden är stor när bästa vännen bor så långt bort och tomt i den lilla byhålan.
Men kontakten är lika tight ändå och spännade telefonsamtal dyker om nu och då. Taggen och länktan till att hon snart ska komma och hälsa på är också stor och då blir det en massa roligheter att hitta på och snart bär det av för mig och Ludvig att hälsa på tösen min, så man får se hur det är för henne. :D



Kommentarer
Postat av: Hanna

Min älskade vän! Vart lite tårögd när jag läste det här.. fy vad jag saknar dig! Men snart kommer jag hem, då ska vi kramas lite! :D

2012-01-15 @ 16:46:43
Postat av: malinns

Vad roligt att ni ska fara och hälsa på henne i Norge. När hade ni tänkt göra det?????

2012-01-15 @ 17:39:47
URL: http://malinns.blogg.de
Postat av: Emily

det tycker jag absolut att vi ska göra vännen :)



och mamsen, det är lite oplanerat än så länge men någon gång framöver då jag har fått ihop lite pengar, så drar vi en trip :)

2012-01-15 @ 18:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0