Nooom Nooom

förresten glömt bort å berätt i det förra inlägg hur underbart fin moder jag har. Hade ju bett morsan med extra blinkade ögon om att få käka nå pasta carbonara, jag menar ingen och då menar jag ingen gör en se god carbonara som denna kvinna gör. Det är ljuvligt noom noom. Till saken, när min moder komme sig hem från hennes arbete var hon icket tomhänt utan hade kassarna full med det ena och det andra. 
 
Inte bara hade hon köpt ingridienser för carbonaran utan även nyponsoppa, något som också är det goaste jag vet! Halvtimma-timma senare komme hon och serverades maten och det var det ljuvligaste jag ätit på länge, så otroligt gött! men det är inte slut än, mer underbar var hon. det var nämligen så att hon var gullig nog att göra se pass mycket så att jag skulle kunna få med mig en matlåda till jobbet då jag jobbar heldag. Nu finns det iallafall någonting jag längtar till den dagen, mumms och tack min fina älskade mamma! ...
 
(snodd bilden ifrån morsans blogg, eftersom jag själv var se pass upptagen med att käka så fick jag aldrig tillfälle att ta mig en egen bild, sen när jag var klar blev det lite generat att försöka ta bild på en tom tallrik)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0