höhöhö

Vilken vecka, suck och pust! jobb hela helgen samt måndag, ledig tisdag pluggade lite inför dom två sista provena jag har innan all skola är slut för min del. onsdag jobbade jag, idag har jag kut in till stan en vända för att göra ett samhällsprov, imorrn blire psykologi prov, men sen äre slut för gott, så jävla skönt å så jävla skolless jag är! 
 
Så på en fredag, imörran gett jag behöv kut på stan, känns inte alls se roligt int och när jag väl komm mig hem blire väll på med mysdressen för att kryp ner till sängen så att jag orkar med lördagens arbete, hel dag 7-16.30 blire. Trots att jag sluta så får jag icket någon rast för det nej, utan då blire att klä upp sig lite, kleta på mig en massa smörja i ansiktet och dra på mig högskorna för att fira min fina vän Mattias 20 års dag, partypartyparty!
 
Men på söndad, då jävlar blire å dra på sig mysdressen och sjunka djupt ner till soffan med en pizza& en bra film och bara gosa ner mig, helseket va jag längtar tills denna dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0