2013-01-18, med andra ord 2 år och 1 månad

Som rubriken säger så firar jag och min fina gubbe 2 år och 1 månad idag, tider går mycket fort, vilket det också ska göra under ett härligt och bra förhållande, som gubben sa med blinkande ögon för ett år och en månad sedan när det var våran ett års dag, "snart Emily, har vi varit tillsammans i 10 år" söt en karl jag har! Tillbaka till dagen som det är idag, det är bara synd att han befinner sig i Åre nu och leker i snön annars hade han kunnat fått sig en kram eller något annat fin idag! ♥ 
 
Istället får jag fira med mig själv, eller jag får fira för oss båda med en middag på stan och bio Linnea! Dock är hon inte Ludvig, men hon är världens finaste tjej iallafall så jag tror nog det blir toppen endå, puddingen och jag får helt enkelt ta igen då han kommer hem igen, vilket jag hoppas är snart! Saknar mitt lilla hjärta, nu anser iallafall jag att han har varit borta tillräckligt länge så nu är det äntligen dags! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0