söndag

scrubs, pizza, lite matte B och en promenix är det som står på göra listan idag, helgen har varit kung men härligt folk. i fredags vart det utgång, träffade en massa folk och hade en riktigt trevlig kväll, gårdagen vart en slö dag med film, chips och dip med maria och henrik, inte alls dåligt. 
 
nu sitter jag hemma och bara funderar lite, trots att jag är runt folk hela tiden, har saker att göra på dagarna och egentligen har det bara prima, så kan jag inte hjälpa att varje gång som jag stannar upp för att tänka lite så börjar jag känna mig så tom. det är något som stör mig och jag kan inte sätta fingret på vad det är, det bästa jag kan göra är att försöka så gott jag kan att se postivit på världen all dess problem och jag försöker att inte bry mig så mycket om det heller, det är förmodligen bara jag som är nojig, tror en promenix med linnea borde göra susen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0