så kan det vara

Gud se skönt! har just provat mitt absolut första springpass, på väldigt länge. Jag må då säg att det känns helt underbart efteråt, blir nog att fortsätta på detta vis. Svettig och äcklig är man just nu, ska bege mig in i duschen och sen mysa ner med mor&styvfar framför tv.
 
vart en smygis in på datorn eftersom pojken min bad mig kolla mailen, tänkte man kunde kicka förbi bloggen också men till saken kolla vad som fanns på mailen. Bilder från Åre, må då säg att jag börjat bli duktigt svartsjuk, såg så otroligt skönt, roligt och fint ut därborta, måste börja planera ett besök betydligt tidagre så jagt får uppleva Åre själv med min underbara pojk, det är så otroligt jobbigt att vara ifrån honom.
 
denna bild fick jag bland annat:

Han är så duktig pojken min, ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0