så kan det vara..

Japp, kunde inte sagt det bättre själv och så här omogen kommer jag faktisk att vara ikväll. tror det är den sämsta dagen någonsin på väldigt länge och det är inte fysiskt. Dagen har gått prima idag, bara flytit på i princip så kan inte skylla på att jag haft en tuff dag eller något annat på så vis, det är mer psykiskt och egentligen så har inget hänt, så jag har egentligen inte någon orsak att skylla på för mitt dåligt humör heller?
 
känn mig bara allmänt less, irriterad, förbannad och allmänt negativ.. sjukt och jag fattar ingenting? Aja tror inte jag ska sitta uppe så mycket länge till blir nog att käka och lägg sig, kanske blir på bättre umör då? ja förhoppningsvis. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0