I don't wanna hold you, if you wanna go

det har varit en skön tisdag idag, desutom min enda lediga dag denna vecka. så har bara tagit det lugnt och vilat så gott jag kan medans jag kan. har även skaffat mig ett skype konto så att jag och älsklingen kan videosnacka,  nu är det två och en halv vecka sen och jag saknar honom bara mer och mer, men nu när jag äntligen skaffat mig skype så kan vi äntligen se och snacka med varandra, förstår inte varför jag har envisas med att inte skaffa det. kändes otrolgit kul att få se han igen, så dagen kunde inte ha börjat bättre.
 
Sen har jag suttit med familjen och snackat lite, glott på scrubs, hittat en ny favorit låt och har även städat ur garderoben, kan då säga att det verkligen behövdes, har dragit fram varenda klädesplagg som jag äger och har rensat bort en hel del.Kan inte förstå att jag har haft se mycke skrot där inne och förstår verkligen inte vad jag tänke på när jag köpte grejerna?
så här har mitt rum sett ut under de senaste timmarna, nu är allt bortstädat och in vigt i garderoben. nu blir det att äntligen återgå till min älskade scrubs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0