cupcakeees

I söndags blev det jobb, jobbade från 7 till halv 5, sen så gjorde jag inte så mycket mer den dagen, surrade lite med Ludvig lite sen vart det att lägg sig och igår drog jag in till stan en sväng och hämtade hem min dator bland annat, sen drog jag till Elin en sväng och satt där och surra ett tag och bakade muffins, jummjumm! Idag händer det väl inte så mycket mer ska jobba kväll jag, börjar om någon timma sen jobbar jag till halv tio ikväll. Bli nog finfint det! 
 
och bara för att dom inte "ser" så jätte goda ut, (med tanke på att jag misslyckades litegrann) betyder det inte att dom inte smakar gott. För det gjorde dom, super goda var dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0