helgen

jahapp, så fort var denna helg över. har inte riktigt gjort så jätte mycket denna helg, i fredags var jag iväg med Lina och några in till stan för lite bowling, efter det vart det att kicka på en film innan jag drog mig hemmåt. I lördags hann jag surra lite med älsklingen, surra lite med madde också sen så käkade ja lite och helt enkelt tog det lugnt framtills jag skulle fara på jobbet, började tre igår och slutade nio, gick ju fort det där. 
 
sen idag som egentligen ska vara en "slö"-söndag, nja vart inte riktigt så klev upp klockan sex imorse och drog till jobbet klockan sju, sen har jag vart där fram tills halv fem idag. komme hem lite senare vart direkt att fixa och städa rummet mitt, har ju fått mig ett nytt skrivbord och en ny data stol, så vart att rensa ur alla lådor ur det gamla, bli av med det gamla skrivbordet + datorn och in med det nya, tog en paus där emellan och käkade kebabtacos, vilket var skit gott. hur som helst kan lova att jag fick mig ett helt nytt rum och kan även säga att jag är mycket nöjd både med rummet, helgen, maten i princip det mesta ;)


så här såg det ut när vi äntligen blev färdig med allt, stiligt stiligt säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0