Grattis i förskott mormor och krister

Godkväll, nu har man just kommit hem och ska strax piss och gå och lägg sig. Har haft en helskön dag idag, Blev ju att fara till stugan för att fira mormor och kristers födelsedag som är nu på måndag. Må säga att sällskapet var riktigt trevliga, fina presenter vart utdelade åt födelsedags "barnen", maten var suverän, stämningen var på topp och kvällen vart verkligen lyckad. Fetsen borta i åkernäs fortsätter ännu, dock kan inte jag vara med på det eftersom jag ska upp tidigt imorgon för jobb, men hittentills tro jag att det har varit en av dom skönste kvällarna på mycket länge.
 
Även båda kusinerna var där ikväll och må säga att det var länge sen vi var tillsammans och umgicks där borta i storarmsjö, där vi delar så många minnen. Det var mycket trevligt, nu sitter vi bara och taggar till inför nästa helg som också kommer innehålla en massa trevligheter, skojskojskoj bara kulkulkul! 
Grattis ännu en gång mormor&krister, jag hoppas att ni känner sig nöjda med dagen och att ni har fått sig en underbart fin dag, kväll och natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0