Fredag

Igår jobbade man, sen vart man bjuden över på middag hos Elin. Så drog över med hynnan dit och käka gomaten, såg på film, lekt med hundarna, surrade lite och hade en trevlig stund. Till middag vart tacos och Rexa fick sig ett litet ben men fläsk på samt en ny killkompis, så vi båda är riktigt nöjd med gårkvällen.
 
äntligen är det fredag, men bara för det betyder det inte man har en ledig helg inte iallafall inte för min del. Istället blir det att jobba på lördag och söndag. dock är jag lika glad för det, är ledig idag och jag örjar inte fören klockan tre imorrn, så det känns helt okej! 
 
ha för en stund sen surra lite med pojken min på telefon, han verka då bara ha de fint och cyklar förfullt på berg och härjar, sakna lillgubben min så otroligt men snart, snart så kommer han hem igen! Till kvällen har man bokat in en träff med frugan och ännu en trevlig kväll att uppleva.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0