2012-09-18 ♥

Denna dag är inte vilken dag som helst, idag är det ett fint år och nio underbara månader men min älskade pojkvän Ludvig och längre kommer det att bli. Bara tre månader kvar så är det två år. Det är helt sjukt, tiden går så snabbt när man har roligt och då man triv, det känns som att det skulle vara igår vi blev tillsammans.
 
Känner mig lika kär i honom som jag var för två år sen och jag älskar honom så otroligt mycket, det går inte ens att beskriva och det känns som att jag alltid kommer göra det, framtiden ser och känns så bra om jag får spenderar den men honom., bara honom
 
Det enda som känns lite surt med den här dagen är att jag inte kommer att få spendera dagen och fira med honom, eftersom han är i Åre och vi kommer inte kunna snacka speciellt mycket på telefon heller eftersom han är ute på vandring med skolan i tre dagar, så denna dag får jag nog fira med mina tankar på honom och titta på bilder då vi är tillsammans. önskar att han vore här just nu så att jag kunde krama om honom och mysa med han men jag hoppas också har det jätte bra där han är. 
 













 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ååååh, jag blir alldeles varm inombords då jag lyssnar på låten och ser bilderna på er. :) ni är verkligen så jäkla fina tillsammans. Puss på dig sötnos.

Svar: Ååh, tack Lovisa, vad gullig du är :) puss
Emily Norberg

2012-09-18 @ 11:56:48
URL: http://lollobabeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0