Vi var barn men vi ville vara värstingar

Nu jäklar, idag har man vart duktig tyck ja! drog iväg med Linnea och simmade några varv, kan säga att det känns i armarna så fruktansvärt skön känsla, detta lär jag göra om flera gånger. Duktigt roligt, trevligt och skönt var det! Det är ju ett annat plus i kanten att kunna belöna sig själv med en skön bastustund, något att se fram emot tills man gjort sig förtjänt för det.
 
Känner att när man väl börjat springa, simma, köra vattengympa, gå mycket och ja blivit hurtig och duktig finns det bara en sak att göra å det är att ändra sin matkost och börja äta nyttigare, vilken jag har bestämt mig för att börja med, allt onyttigt slängs iväggen, ska även försöka ha så fasta rutiner med sömn och mattider som möjligt, nu jävlar kör vi.
 
Men just för detta tillfälle ligger jycken till säng och inväntar på att jag också ska lägga mig. Så nu inväntar jag John Blund och kryper mig till sängs, ska sova så gott jag bara kan, kan ju lova att sovmorgon jag kommer få imorrn har varit duktigt efterlängtad och är riktigt välbehövd just nu! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0