vi som vek av vägen för länge sen

Jag har aldrig begrippit hur ni egentligen gör och jag studerar tekniken men aldrig lyckas få det att gå, vi kunde aldrig riktigt va som dom, vi var speciell som vek av vägen för längesen, vi som tog steget ut. Så ångra mig, jag skulle aldrig ångra mig, Ingenting har gått förlorat tänk på allting som vi gjort och varenda litet ögonblick som vi gjort till något stort, Om vi vände om nu skulle vi aldrig se om vingarna bär,

 

Nu har klockan slagit 12, men jag är uppe många timmar till för att många tankar håller mig vaken. För många tankar om dig. jag behöver något som kan hindra mig från att tänka och jag behöver någonting för att stilla denna eviga längtan. nu är vi långt isär i olika städer i vårt land, det är svårt att vara isär, jag önskar bara att du vore här  

 

jag är uppe om nätterna och sen sover jag på dagarna för att göra väntan kort.. Tills vi möts igen sitter jag och räknar dar och snart är jag med dig igen, där och då tar allting start. Du är speciell, för mig helt underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0