vattengympa,inte alls någon dum idee!

Idag kan jag säga att jag har varit duktig, det är min första riktigt lediga dag på mycket länge så jag tog mitt tillfälle att sätta mig ner med lite skoluppgifter och jojo precis han jag göra färdigt det jag skulle och har lämnat in en hel del, känns skönt att det är så lite kvar nu.
 
Sen så har man även vart hurtig idag och gjort sig ett träningspass, precis då jag skicka iväg den sista skoluppgiften skicka Therese ett sms och fråga om jag ville haka på vattengympan, vilket jag länge nu har velat fara och göra, men aldrig tagit tag i det riktigt, har även funderat på att börja fara och simma en gång i veckan om jobbet nu tillåter det för jag tycker det är så skönt och roligt på samma gång som man gör något vettigt och hälsosamt för kroppen.
 
vilketfall var det då en tripp dit och det känns i arm och ben att man har ansträngt sig, sitter bara och väntar in på att träningsverken ska komma men vill också säga att det var mycekt roligt att fara dit och jag taggar verkligen tills nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0