varje dag får man lära sig någonting nytt

Tror jag har världens gulligaste lilla syster. satt just med Maria och kollade på ett galet klipp på facebook av två stycker personer som stod och bråka i ett klassrum,vilket slutade upp med att det spårade.
 
Jag fasnade med att dom ständigt sa samma ord hela tiden och argumentationen kom ingen stan till slut fick ja för mig att immitera tjejen genom att säga HIT ME lite högt och in komm jycken inkutandes och stirra på mig, 
 
ja började skratt litegrann och sa åt maria att jag tyckte att det var skoj att det verkar som att Rexa trodde att jag menade kom hit när jag sa hitme. fick då fint förklarat av maria att det var en självklarhet att hon trodde jag menade det, eftersom att det är så att hundar inte kan det engelska språket. 
 
haha, tack lillgoan för upplysningen då vet jag att det är så! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0