onsdag

mitt första inlägg på väldigt länge, så vad har man gjort den senaste tiden? under den här tiden har det vart mycket jobb och mer kommer framöver, ludvig har vart hemma hela förra veckan, så har rått om och pussat på honom så mycket jag bara hunnit med, har även umgåts mycket Elin, vi har bakat, gått promenader med hundarna. Sen så har jag även firat mommas födelsedag träffat kusinerna och andra vänner, har även gjort ett besök på top cats vilket var super kul. har även försökt get mig på den svåra uppgiften att bli av med dåliga vanor, jag pratar givetvis om rökningen och tycker själv det har gått hyfsat bra. 
 
kan säga att jag inte suttit på arslet mitt och gjort ingenting, har fullt upp dag ut och dag in, precis som jag vill ha det, känns skönt att veta att man har gjort rätt för sig under tiden. har väldigt lite fritid just för tillfället pga. mycket jobb och jag pluggar stenhårt på matten som inte alls går åt det håll som jag skulle vilja, men jag kämpar på ändå. den fritid jag får försöker jag vara hurtig och försöka ta för mig med en promenad, en springtur på rullbandet eller göra något annat vettigt men någon kompis. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0