anyway you want it thats the way you need it

Helgen har varit rätt spännande, i fredags var man ledig så drog mig in till stan och mötte upp Therese, sen drog vi iväg på en shoppingrunda. till kvällen vart det utgång med Madde och Therese, kan lova att jag hade kul, mycket folk som man känner, mycket dans, bra musik, go dricka, träffa bigbrother grabbarna en helt tummenupp helg vill ja lova. fick då strycka över en sak på göra listen iallafall. 
 
Lördag, blev att fira mina systrar, som egentligen inte fyller år fören om några dagar men eftersom mina kära föräldrar for bort till ett varmare land igår så firade vi dom i förtid. träffade även kusinerna och drog senare på jobb. mötte jag upp kusinerna mina och vi drog på en långpromenad och avslutade kvällen med en film. 
 
Söndag, tog jag det lugnt, sa hejdå till mina päron sen blev att plugga hela dagen. senare for jag iväg och jobbade en stund. efter jobbet träffade jag Linnea en stund. satt och surrade med henne och hade bara trevligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0