32 månader och 1 dag som han gjort mig lycklig

Rubriken säger sitt, igår firade jag och min älskade pojk 23 månader. som sagt så bor ju grabben i åre numera ett tag, så kan säga att det hände inte så mycket, fick jobba och sedan spendera min kväll all by myself..
 
Det trodde jag iallafall. Klockan 11 igårnatt bara en timma innan tolvslaget stod min fina Karl i dörröppningen och såg lite lurig ut. Då hade han åkt hela dagen och i många timmar för att överaska lilla mig. Tycker själv att han börjar bli ganska fiffig på det nu och jag blir lika glad varje gång. 
 
Så på på vår en månad innan två år, precis en timma innan denne dagens slut fick jag spendera med min pojke, huvudusaken han är här är jag så fruktansvärt  nöjd, Vi myste, surrade, gosades och ja, sen tog John blund över oss båda tyvär båda slockna.. tror vi får nog ta igen mer idag tro jag ;)
 
Visste ser ni att jag har det lättaste uppdragen? att få en seriös bild på min pojk, men det verkar han inte tycka är nå kul.. aja Nu taggat vi upp måndagen som alla andra förmodligen gör! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0