söt hynnan


Så här har hunn min sett ut i princip hela dagen, jag börjar få känslan att hon vill mig något? jag kan bara inte lista ut vad, jag har vart ut med henne, jag har gett hon mat, jag har lekt med henne och jag har gosat med henne så vad vill hynnan? ... Hon kanske vill gosa mera men det är faktiskt inte det lättaste att mysa med både hunn och pojken min samtidigt! stora problemet idag

och den enda lösningen jag kan komma på är nog att mysa men en av dom i 10 min innan jag byter för att mysa med den andra i 10 min, så får jag nog hålla på tills kvälln är slut. Då kommer jag ha en glad pojk, en glad hunn och jag själv kommer vara så utmatad efter allt spring, tidräckning och mysning att ja kommer sedan att kunna somna tidigt ikväll så att jag blir utvilad till i morgon! score för min smarta ideé :D


Kommentarer
Postat av: mamma

Tänka att va så omtyckte att det är rent jobbigt :-)

2012-05-22 @ 09:02:33
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0