skönt att sluta tidigt


Ja då har man just slutat och komme sig hem för dagen. dock ha ja inte vart på skolan utan dom senaste två dagarna har jag varit på informationsdagar inför sommarjobbet. Vilket jag glömt att berätta eller jag ville inte skriva ut om det förän jag visste säkert om jag skulle få jobba eller inte, men det är så att jag ska få jobba på äldreomsorgen. Vilket jag är mycket glad för, det ska verkligen bli så kul att få vara där och jag är överlycklig att ja lyckades få nå jobb. Trodd först ett tag att ja skull bli utan men ja had tur.

Har faktiskt jobbat där förut fast då bara som feriearbetare men ja tro inte de riktigt är samma sak. Tro de bli mer kul att jobba som vikarie så att man får göra mer och lära sig mer så det kommer bli en intressant sommar. Har även fått schemat inför sommaren vilket känns otrolig bra. Ska skola in mig nu på fredag, måndag och tisdag så det kommer bli spännande.

Nu ska jag bege mig in i litte städning och skolarbeten. Känns skönt att de bara är två veckor kvar så att man slipper eländet. Ikväll blir det en promenix med Linnea.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0