lite av varje

Nu va det ett tag sen bloggen, kommer knappt ihåg hur du ser ut numera. tjaoow, ihelgen ha det inte alls hänt något speciellt, i fredags for ja hem till bjurholm, tog det lugnt med familjen och åt gomaten gjord vi. Det vart Tacos vilket är min favoriträtt så de va ju bara å prässa, kan stolt säga att jag åt mer än Krister denna kväll innan jag begede mig ut på äventyr med en massa sköna människor. Slutade upp med att vi hamnade hos Joel, där vi såg på Big Brother och ja smällde smällare tills vi ledsnade och drog oss hem.

I lördags tog jag det mest lugnt, såg lite prisonbreak, körde på lite hemma träning, pluggade litegrann framtills att telefonen plingade, det var Lina som ville att jag skulle dra in till stan. Hade ju sagt att jag skulle stanna i bjurholm hela helgen eftersom jag kommer inte ihåg senast jag var i Bjurholm en hel helg sist. men som sagt hon tog över och lyckades övertala mig, så jag drog in med åtta bussen. Kvällen slutade med att vi drog till Hanna&Fredrik och drack litegran, hade en asskön kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0