jordgubbstårta och bromance


komme hem för ett litet tag sen, har varit och käkat middag hos gammel mormor, fick även smaka på en jätte god efterrätt, jordgubbstårta. Finns inge godare, en smak utav sommaren kan man säga nu taggar jag sommaren mer än någonsin. 

Nu har jag just hunnit städa lite hemma, dammsugat, hängt upp tvätt och plockat undan all disk. Nu blir det att invänta älsklingen, är ledig i morgon så vi får se vad vi hittar på ikväll, imorgon tro ja det endast blir en massa plugg, suck!     

Här bjuder jag också på en asskön låt, som min pojk visade mig för några dagar sen. först hatade jag den, men efter han spelade den en hel dag så lyckades jag fastna för den, inget ovanligt. Hur som helst lyssna på den, den är riktigt bra och rolig.


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0