jävla kulturnatta!

ja, då har man just vaknat för en timma sen, är otroligt chockad över att klockan redan är 3. gårdagen började bra, men slutade dryg men vad kan man förvänta sig av kulturnatta när man är nykter, eller tja.. spela de någon roll? Tycker inte riktigt kulturnatta är något längre, den hade sin tid men nu känns det bara drygt att fara dit. bara en massa fyllehunna som är ute å vandra på stan, som antingen spyr, slåss eller få hälla bort sin öl eftersom stan är överfyllt av ordningsvakter och poliser. Visseligen är det skoj att träffa vänner, men det kan man göra ändå. I vilket fall, igår for jag först å träffade min vän Hanna, som just har kommit hit, som även berättade att hon kollar på lägenheter och kanske skulle flytta hem igen. Så jag är nöjd, senså senare på kvälln drog vi iväg på kulturnatta då, var där en stund. men vi drog oss hem istället och fick med oss en fripassagerare, Lina hängde med till bjurholm en liten stund, men efter en liten stund for hon hem igen och jag&Ludvig stannade uppe och snackade fram tills klockan sex i morse och nu är jag trött, ska länga mig framför en film och dö av en stund, hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0