Ja då vare lördag

Såg nyss att jag inte har bloggat sedan i Tisdag, shit! jag suger verkligen på det här, men till mitt försvar det är faktiskt så att mina päron har stuckit iväg till värmen och lämnat mig här ensam hemma i kylan med min lilla syster som inte alls är någon vidare bra på att hålla en sällskap eftersom att hon nu och hennes nya befinner sig i smekmåneperioden av nyförälskelse och kan ej lämna varandras famnar i tre sekunder. Min pojke, tja.. det är ett bra sällskap så länge han stannar kvar i byhållan, men han har ju också en massa hemmagöran å göra så han färdas fram och tillbaka och är inte alltid tillgänglig.
Det slutar upp med att det är jag som får ta hand om gammhuset hära i min ensamhet, ta hand om katterna och dom första dagarna fick jag också ta hand om Rexa, vilket inte är en lätt prick att handskas med och det gör att jag inte har så mycket tid över till bloggandet eller för den delen inte ha något intressant att blogga om heller, men jag ska bli bättre! Igår vart vi ett gäng, det blev jag, maria, henke, ludvig, ella, vickan, tobbe och linnea å vi grilla, drack go dricka och hade det hur bra som helst, en riktigt rolig kväll vilket måste göras om.
Ikväll har min gumma kommit hem till sverige och jag ska sticka iväg och träffa henne lite senare idag. nu ska jag inte skriva mer utan jag ska istället lägga upp ännu en bildbomb!
LOVE!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack för en jätte trevlig kväll! :D

2012-05-19 @ 15:00:41
Postat av: mamma

Såg trevligt ut tjejen.

Vart middagen bra och kvällen lika trevlig som den såg ut? Jag tycker om att ni tar hand om varandra när vi är borta.... puss hjärtat hälsa Ludde

2012-05-19 @ 20:26:42
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0