i miss u

Det har bara gått två dagar men jag känner ändå att jag saknar min lilla gubbe som är i skravel. så otroligt sjukt att bara någon dag känns så längre. Sen den jobbigaste delen är väl då man är myssugen och har ingen att mysa med. Hunn & katterna är i stugan, mamsen är utomlands och det känns väl lite fel att mysa med systern min så jag bli forever alone sen också när man ska gå å lägg sig på kvällen å det är allderles kallt i sängen som plus känns för stor för lilla mig när jag är van vid att ligga å trängas och bråka om täcket med min kära.


kan nästan inte sluta skratt åt den här bilden, som egentligen är menat som en romantisk kärleksbild i solskenet med min pojk (som jag sen hade tänkt lägga ut och besrkiva min kärlek till)  men de känns som att romantiken är över när min näsa är begravd i hans näsa och mitt ansikte ser ut som ett gorillaface, då funkar det inte längre men jag kan skriva att jag älskar honom ändå oavsett hur det kan se ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0