i Gårkvälln var det fredag och idag är det en månad kvar till studenten

Igår var det Fredag, äntligen! Skoldagen igår var lång men när den tillslut var över for jag och var med Lina på stan ett tag innan jag drog vidrare till Ludvig. När jag komme fram så var Ludvig hemma hos elin&micke och dom snackade om att vi alla skulle käka middag tillsammans eftersom gubbens föräldrar var borta. ja hehe, ni kan ju bara gissa vad det blev för mat?! .. Det var självklart tacos, vilket det känns som att jag har ätit otroligt ofta den senaste tiden, menmen gott, nyttigt och lätt att göra äre ju! Senare på kvälln beslöt vi oss för att dra oss ut på en safari och vi såg nå rådjur, tranor och sjukt mycket storspovar! efter safarin vart det film och grillning inan vi drog oss hem och la oss.

Idag vet jag inte riktigt vad det blir, ludvig håller på ute med bilen (som vanligt) duktig pojk jag ha! och själv sitter jag och ser Lejonkungen 3 för andra gången. Har just sminkat mig och ja tro jag ska gå ut en sväng i det underbara blås vädret. Älskar när det blåser så mycket som det gör just nu! 







Hoppas ni alla får en riktigt trevlig lördag, kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0