huvvaliggen.

Då har man anlänt till Bjurholm efter en tung helg i skravelsjö. var ju tänk att jag&ludvig skulle ha en chill mysshelg men så blev det icke. I fredags blev det en spontan tripp till krogen men några och igår vart det fest hos ludvigs kompis. Nu är jag less, två dagars är inte min grej huvvva!! Så helgen har bjudit på skönt folk, grillat, skönt väder, godricka å en skön kväll på the femman, Nu ska jag ta mig ett rejält glas saft och ligga och pressa i solen!


Älska sommaren! <3

När jag låg i går å solade, så komme min älskade gubbe ut med en rejäl och god macka, kaffe och ett iglas med trocadero. Jag har uppfostra honom rätt! ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Det är bra att han skämmer bort dej hjärtat mitt...

2012-05-27 @ 15:28:51
URL: http://malinns.blogg.se/
Postat av: Emily

Kan inte hålla med dig mer!

2012-05-29 @ 13:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0