förlåt för att...


... jag inte har bloggat så mycket det senaste tiden, men hela den här veckan har varit ganska full med både det ena och det andra, för det mesta har jag bara pluggat och försökt få klart dom sista restuppgifterna som jag har kvar och jag må då säga att det går frammåt. Jag har endel kvar att göra men det mesta är bort gjort, längtar verkligen tills studenden då allt detta är bortgjort.

Sen så har jag även försökt umgås med min kära vän Linnea, eftersom jag på senaste tiden inte vart i Bjurholm så mycket så därför passade jag på att träffa denna dam medan jag var i Bjurholm. Har även hunnit träffat Mattias, Brik och jag träffade även Victoria en sväng på bussen. Ludvig var också förbi i förrgår, även han har haft en full vecka med jobb, skola, vänner och arbeten med bilen så vi har inte heller umgåts så mycket denna vecka. Men ikväll blir det att dra till honom i skravel och vara där resten av helgen. det var tänkt att vi skulle ha tjejkväll jag&några vänner men vi beslöt oss för att ta det nästa helg så det blir stan men innan jag drar till Ludvig så ska jag fara och träffa min vän Lina på stan. det ska bli skönt att få träffa henne så man får prata ur sig, har en hel del tankar och funderingar i huvudet.

På söndag drar jag nog tillbaka till bjurholm igen och då blir det att endast umgås med min kära moder som drar iväg till Gran Canaria med mr.K på Tisdag. Jag hoppas dom får en trevlig resa och att dom solar för mig också därborta. Just nu sitter jag på makt och kön lektionen, har just haft prov i en annan kurs och det känns som att det gick bra, och nu känns det mest bara meningstlöst att sitta på lektionen eftersom ingen är här, läraren far och flänger överallt och jag funderar på att dra snart.. känner mig otrolig less, plugade som sagt hela gårdagen och hela dagen idag. shit vilken inlägg det vart, grattis till den som orkade läsa allt det här, den får typ en pigelin eller något haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0