9 - Fem bilder från ett minne 2012

Har ju glömt bort 30 dagars listan, hur som helst så är jag på nummer 9 tro jag? och det är minnen 2012, ja dom jag har fått hitentills, alla minnen som jag fått av 2012 är helt underbara men jag lägger in dom 5 bästa.

1. For till kittelfjäll men min andra hälft och hade en helt underbar helg tillsammans med han och hans familj och fick uppleva det vackra fjället, helt underbart <3
. Hade en trevlig kväll med dessa personer, det vart tacos, grillning, film och en massa andra trevligheter 

3. Hade världens bästa kväll med dessa söta töser.

4. Jag tar snart studenten och denna skönhet till klänning och min fina student mössa blev min till slut!

5. Hade även en riktigt skön kväll med dessa personer också som också var helt awesome!


nu har mindre än halva året gått och jag tror säkert att 2012 har mer att bjuda på. men jag kan säga att det har vart helt fantastiskt hittentils och jag hoppas verkligen att det fortsätter så och att världen inte går under än ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0