10 - Två saker jag inte skulle klara mig utan.

Jadu, det var en tung fråga faktiskt.

första saken jag aldrig skulle klara mig utan är nog telefonen min. Som innehåller bilder, spel, musik, kameran, minnen, gör att jag är kontaktbar och den har allt faktiskt! Så nä, skulle nog bli extremt rastlös om jag var utan den.


Andra saken är nog musik. Behövs i alla stunder och i alla känslor som i glada, arga, ledsna etc. och till sällskap, promenixer, på bussen, i bilden, hemma ja överallt passar det sig och tro varenda själ behöver musik till nått fall, men i mitt behövs det nog jämt. Älskar musik! 


sen så kan jag tillägga att min säng är ganska viktig för mig också, haha! skulle inte klara mig utan den heller. ;)


Kommentarer
Postat av: bebisjuu<3

telefonberoende<33

2012-05-29 @ 23:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0