race

sitter just nu med min lillasyster och tar det lugnt efter en vild färd hem. dagen har gått sjukt fort, allt jag har gjort va typ att påbörja med ett påskägg och studiebesök. Senare idag träffade jag Madde på stan, så vi for å tog en kebeb och pratade lite. sen nu har jag packat färdigt inför helgen, som kommer att spenderas hos Ludvig som fyller år på fredag, så då blir det att fira han. ikväll blir det bb och ta de mer lugnt

igår blev det att fara till Elin så hon färga på mitt hår eftersom all brunfärg hade typ försvunnit, senså ska även berätta att pojken min skämde bort mig igår, fick ett jätte fint halspand och armband. ibland är han för söt gubben min! riktigt glad vart jag.

så här såg godingarna ut!



Kommentarer
Postat av: mamma

Han är snäll pojekn din fast det är han som fyller år :-)

2012-03-28 @ 21:14:50
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0