ovanligt att jag försover mig...

Haloj! Ursäkta för en dålig uppdatering, har helt enkelt varit riktigt lat den senaste tiden och har inte orkat sitta vi datorn överhuvudtaget. Just nu sitter jag hos ludvig och jag har just försovit migt. Kanska surt! så nu måste jag vänta tills kvart över nio eftersom att nästa buss mot stan går då, nu skulle ett körtkort ha sutte fint menmen.

ska berätta att helgen har varit lugnt, vi har inte gjort så mycekt! träffade linnea och micke i fredags, och i lördags va vi med victoria och tobbe. men det har mest handlat om att sitta hemma och snacka, kanske tagit ett glas vin. Gubben min har fortfarande ont i sin fot och kan inte göra så mycket. Nu ska jag försöka göra mig i ordning inför skolan, hare! 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0