Just nu..


.. sitter jag och gubben framför tv och försöker se någon James bond film, tro de är 4 försöket till att se färdigt den men de går inge vidare, bli allti att man gör något annat och missar en å en annan del av filmen som gör att man får börja om igen.

det är riktigt skönt väder ute så jag måste medge att det känns riktigt skadligt att sitta inne, men de gå in å göra se myche anne, me tanke på att gubben min gå me kryckor och de ömmar för honom både i lungor och i ryggen, så nu sitt vi med en james bond film igång, var sin dator och försöker fördriva tiden medans vi inväntar pizzan som är på väg, mums! ikväll bli de nog lika lugnt i går dvs. bli sittandes framför tv och jag får försöka ta hand om gubben min så gott jag kan! har fint gottt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0