jag älskar dig så mycket som om jag skulle ha älskat dig i 40 år,

Igårkväll medan Jag och min älskade städade hans rum igår satt vi och diskutera igår om, hur längre vi har varit tillsammans och om utbildingar och hur det skulle bli om vi skulle bli tvugna att plugga ifrån varandra, i två eller fler år om vi skulle klara av det eller inte. jag trodde inte att vi skulle klara det, iallafall inte i längre perioder kanske två månad, max sex månader. jag är en sån som inte verkligen inte tror på distans förhållande, jag tror det är väldigt få som får det att fungera men jag tycker inte man ska ha det så. sen så med tanke på att vi inte ens vart tillsammans i två år, vi har bara varit tillsammans 1 år, två och en halv månad, så tyckte jag att chansen var väldigt liten, men då säger min gubbe, jag älskar dig så mycket som om jag skulle ha älskat dig i 40 år, och att tiden aldrig spelar någon roll och han tyckte att vi skulle klara allt och det kanske vi gör också, han kanske har rätt! tyckte det var så otroligt gulligt sagt av honom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0