if it makes you happy, it cant be that bad

Komme just hem från ett snabbt litet möte med Hanna som just anlänt till bjurholm efter 3 veckors semester i Thailand, ja må då säga att jäntan är riktigt fräsh, håret hennes var solblekt till en jätte fin blondfärg, brun va hon och ny klippt, hon är så fin. Det var sjukt trevligt att träffa henne, vi hade så mycket att ta igen ännu har vi inte pratat färdig, de finns mer detaljer som jag måste berätta för tösen min. men det blev en runda runt byn och en massa prat som sagt. Fick även en jätte fin present av henne från thailand, det var som ett svart linne/klänning som är hur tjusig som helst vart verkligen jätte glad över den. Ett fint plagg till sommaren tro ja eller varför inte till vintern lika gärna, så här såg godingen ut;


ska även berätta att detta komm till min brevlåda idag,
ingen blev gladare eller mer taggad än vad jag blev 
"Jag har snart tagit studenten, för jag har snart tagit studenten för jag har snart
tagit studeeenteeen!"


Kommentarer
Postat av: mamma

Fin du var i klänningen hjärtat.

2012-03-21 @ 08:49:40
URL: http://malinns.blogg.se/
Postat av: ludvig

Hm...

2012-03-23 @ 20:11:21
Postat av: Hanna

Men jösses så fin den var på dig :D Jag kommer hem på söndag-kväll (1/4) och stannar till tisdag den 10/4,hoppas du har massor med tid för mig då :D saknar dig gumman! kram!

Ps. bättre uppdatering tack! ;)

2012-03-25 @ 13:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0