i made it obivous that i want you



Nu har jag just anlänt till Bjurholm, känns skönt att få komma hem och träffa familjen. Har spenderat hela helgen i stan med Älsklingen. Vi har vart bosatt i soffan hela helgen och haft det mysigt, de blev en hel del tvtittande, dator, ätit en massa götta och bara tagit det lugnt! det har varit en riktigt skön helg vill ja lova.

men ja må då säg att de ä fruktsnavärt kallt här hemma, håll verkligen på at frys ihjäll, känns lite som att man kommit hem till ett kylskåp så för min del nu blir det att lägga mig under en filt och se på nå big brother avsnitt som jag har missat innan jag beger mig på en massa skolarbeten som jag ska försöka få klart.

ska även passa på att berätta att jag fick ett sms tidgare idag från Hanna, som skrev och berätta att hon just kommit fram till Stockholm efter en lång resa i Thailand och att hon kommer till bjurholm imorgon, så då blire att fara och träffa henne, har verkligen saknat denna jänta så kommer bli sjukt roligt.


Kommentarer
Postat av: mamma

Öppna dörren till ditt rum så kommer varm luft att strömma in från värmepumpen.

2012-03-19 @ 19:43:45
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0