heeelg!


länge sen sist igen! jag är frisk nu iallafall och smärtorna i ryggen osv. har gått över, har varit duktig och gjort färdigt lite skolarbeten också så nu är det lite mindre kvar att göra, känns så konstigt att man tar studenten snart, känns som att jag började förskolan igår? även fast det känns jätte roligt att jag ska gå ut och aldrig behöver bry mig om skolan mer så känns det som att den dagen kommer då jag tar studenten så kommer jag att sjunga min lyckliga sång om att jag är bra som har tagit studenten efter den dagen så kommer jag jobba i 50 år och ja kommer bara sakna tillbaka till skolan igen! haha, menmen..
Idag är det fredag, det är helg och det känns riktigt skönt ska jag säga. Just nu sitter jag hemma hos Ludvig och vi tar det bara lugnt. Det var egentligen tänkt att vi skulle dra ut med några vänner till femman ikväll, men eftersom ludvig hamnade i en snowboardolycka igår så blir det att stanna inne. Gubben min har gjort sig illa ganska ordentligt och jag kan tänka mig att han har ganska ont ikroppen men jag är så glad över att det inte blev värre än vad det blev. Så i helgen för vår del blir det att stanna hemma och för mig blir det att ta hand om pojken min. Tycker det ska bli minst lika skönt, mysigt och roligt, huvudsakligen att jag är med gubben min så är jag nöjd!

Kommentarer
Postat av: Bebisju

Du är den snyggaste jag har sett<3

2012-03-19 @ 13:15:17
Postat av: Emily

sötbebis ju, älskar dig <3

2012-03-19 @ 18:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0