godmorgon!

här sitter jag uppe mitt i lovet klockan åtta på morgonen, det är perfekt att ta vara på dagen, speceillt när man egentligen är trött men kan inte sova pågrund av att min hals tar död på mig! iallafall igår blev det att fara in till stan och träffa Lina, vi vandrade runt stan, käka lite på frasses, snackade lite osv. hade skit kul! på kvällen tog jag&ludvig det bara lugnt, fick pankaka till middag, mums och såg på film tills vi somnade.

idag blire nog inte stan för min del, ska försöka ta det lugnt har blivit dyngförskyld som sagt, har verkligen ingen röst alls kvar, min hals gör verkligen jätte ont. så jag ska sätta mig nu och se på gårdagens bigbrother avsnitt, med en stor kopp honungste sen ska jag försöka få tag i min stora syster.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0