fredag



God morgon!
det är fredag idag, fast känns som att man inte uppskattar fredagen lika mycket när det är lov, men skönt är det att ändå vara ledig. igår kväll hade jag en av dom mest mysigaste kvällarna på ett väldans bra tag, for iväg till kåtan som ligger på nå "berg"liknande med ludvig där vi satt och grillade, lyssna på musik, käkade, prata. Sen hade ludvig tagit med sig en sovsäck som vi båda kröp ner oss i och myste, sen måste jag säga att skotern i alla lägen är uppskattad, så det blev en kanon kväll.

ikväll ska jag hem till Bjurholm, jag lär nog inte hinna träffa mamsen med tanke på att hon ska till Åsa och Johan  och käka middag, men däremot så kommer jag få träffa Linnea, så jag inväntar en trevlig kväll med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0