Ett stort grattis till min Ludvig som fyller år idag!


Idag är det fredag, snart tar man helg men det är inte vilken fredag som helst,
idag fyller min älskade pojke 19 år. så imorse blev det en massa sång, presenter och gofrukost till gullet mitt. Han fick en massa fint av hans föräldrar bland annat hörlurar, godis, presentkort och handledsvärmare och av mig så fick han ett Linne från moyo (hur det nu stavas), eftersom han länge nu har sökt efter ett linne som jag hoppas att han blev nöjd över och att han kommer använda det mycket. Så nu sitter jag och stortaggar inför kvällen och vill bara sluta skolan så att jag fort kan fara hem till pojken min så jag kan få fira honom lite mer. Ikväll inväntas det tacos, några vänner, godricka och troligtvis en massa skratt.

Jag älskar dig min Gubbe, detta är din dag och jag hoppas att din dag/kväll blir den allra bästa, nu är du nästan gammal och grå! ;) pussar och kramar.

Tänkte även berätta om gårkvällen spenderades hos Ludvig som sagt, Pontus och Lovisa kom förbi en sväng, sen drog vi alla iväg till Ferdy och Hanna ett tag tills vi stannade av på Waynes för en kaffe, kvällen slutade med ett big brother avsnitt innan vi drog oss hem för att sova så att det snabbt kunde bli morgon så att vi kunde gratta pojken min! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0