ego morgon!

godmorgongodmorgon! gårkvällen var helt okej, de blev som planerat, tacos, folk, godricka, en massa firande och vi hade en riktigt trevlig kväll allihop, den kunde kanske ha slutat lie bättre än vad det gjorde men aja, just nu sitt ja uppe i min ensamhet och tittar på TV, dom andra två ha inte vaknat än så tills dess så sitter jag kvar på min plats och kolla lite mer tv, idag mår man väl som man förtjänar antar jag! 

tänkte lägga ut lite ego bilder nu när jag ändå är igång,  



och så här vacker är man idag, osminkad, morgonfrilla och pyjamas,
känner mig rätt så fräsh!






Kommentarer
Postat av: malinns

Om man ser ut sådär nyvaknad, osminkad och med morgonfrilla så ska man vara nöjd. Saknar dej för det är så tomt när du är borta...

2012-03-31 @ 17:14:18
URL: http://malinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0