maybe tomorrow is different



Hallo! jag har inte uppdatera något dom senaste dagarna för att jag har inte riktigt mått så bra. jag har varit ganska sjuk, jag blev det efter resan upp till kåtan med ludvig i torsdags, mysigt var det men nyttigt kanske det inte var för hälsan men det var lätt värt det, haha. Igår började jag skolan men jag kände mig bådde trött och sliten så att jag kröp igenom hela dagen kändes det som, sen så hade jag enbart sovigt en timma förra natten eftersom att jag inte kunde sova. så när jag kom hem igår runt 5 tiden så var jag så sjukt trött så jag tänkte lägga mig och vila någon timma, men det slutade upp med att jag sov från att jag komm hem tills klockan fyra på morgonen idag.

Jag må då säga att när jag vaknade i morse så hade jag så sjukt ont över hela kroppen, jag mena verkligen hela kroppen, hade ont i ryggen, i magen, i benen, jag hade ont i huvudet, jag hostade, var snuvig och min hals värkte väl värst. så jag beslöt mig för att vara hemma idag och vila, jag känner mig bättre nu men jag har fortfarande jätte ont, jag har ingen aning vad som händer men jag kan knappt sitta eller stå upp och jag kan nästan inte heller vrida huvudet utan att det gör ont i nacken.

Känner nu att det gör ganska ont både i rygg och nacken att sitta vid datorn så jag ska  sluta nu, blir å gå och käka sen få jag försöka vila mera innan jag ska plugga vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0