3 - Tio sanningar om mig.



1. - jag är beroende av min mobil
2. - När jag blir ledsen, orolig, stressad, trött, hungrig eller nått sånt reagerar jag agresivt
3. - Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar min Ludvig
4. - det bästa jag vet är att ha en tacokväll med min älskade Ludvig
5. - Jag är helt förälskad i hunkarna Jensen Ackles, Ryan Gossling,
Jay Smith och Enrique iglesias
6. - mitt favorit band är ACDC och Takida
7. - Jag blir snabbt rastlös och kan aldrig sitta still
8. - jag är en mycket kramsjuk person
9. - mina värsta fobier är alla slags läkare, spindlar, clowner, nålar och dockor
10. - jag har väldigt svårt att vara hemifrån i längre perioder och har även svårt att sova borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0