2 - En person som betyder mycket för mig.

en person som betyder oerhört mycket för mig är Hanna Jacobsson. min lilla gumma som nu är i Thailand och ska bege sig tillbaka till Norge när hon kommer tillbaka därifrån, så jag lär nog inte få träffa henne på ett tag det känss lite tufft, tomt och jag saknar henne så mycket, men då hon väl kommer till Sverige igen då lär vi hitta på en massa kul och snacka en massa skit och det kommer vara som att det var igår vi umgicks.

en annan sak som jag inte riktigt förstå, det är att varje bilder som jag&hanna tar, så blir dom alltid extremt suddiga..







Kommentarer
Postat av: Hanna

finaste emily! gud vad glad jag blev när jag läste de här, jag har verkligen hittat mig världens finaste vän :-) kommer förresten hem över påsklovet, då måste vi hitta på en massa kul!! kram

2012-03-20 @ 05:56:34
Postat av: Hanna

hahaha ja dom där bilderna.... kanske lika bra?!

2012-03-20 @ 05:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0