1 - Fem bilder som gör mig glad.

Det var faktiskt ganska svårt att välja ut 5 bilder eftersom det är så många bilder som gör mig glad, desutom nu när jag är hos Ludvig och har alla mina bilder på min dator hemma i bjurholm, så därför får bilder ni sett tidigare duga och jag ska skriva varför jag blir glad av dessa bilder!




Denna bild på mig, anna b, Ludvig och ferdy, var på en fest för inte alls så jätte länge sen, men bilden gör mig så glad, för när jag ser den så tänket jag på att vi har så kul när vi umgås! Tycker det är lite synd att Hanna E inte var med på den här bilden!



Den här bilden på mina sykon och min mor, gör mig sjukt glad för att dom är så fina på bilden, och det är den senaste bilden som finns på dom, jag älskar min familj och bilden gör mig lycklig för att dom ser så lycklig.



Denna bild på jag och min kusin eleonora, gör mig så glad för att jag tycker den är skön, och jag tycker om denna flicka.



Denna bild gör mig glad för att, när jag ser på den så känner jag hur otroligt lycklig jag är med Ludvig, Sen så är det är en lycklig fin bild på mig och ludvig, ingen av oss viste om att mamma fotade oss vid det där tillfället, så den är inte tillgjord,



Jag älskar min familj, mina syskon och min pappa, så sen så kommer, jag ihåg hur glad jag var när den här bilden togs.


Kommentarer
Postat av: mamma

Fina bilder och bra motiveringar Emms!

2012-03-07 @ 16:38:33
URL: http://malinns.blogg.se/
Postat av: Tina

Hahah ja, jag blir nästan avundsjuk på mig själv när jag ser bilden.. som att "fan att jag inte får stå där just nu, varför gick jag därifrån för?!?!" haha (a)

2012-03-07 @ 22:07:44
URL: http://sockerprillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0